Veelgestelde vragen

Inhoud

  • Levering

  • Hoe zijn de verzendkosten berekend?

    Wij berekenen standaard € 4,95 verzendkosten per bestelling. Het kan zijn dat u soms wat meer betaalt dan de daadwerkelijke verzendkosten zijn. Vaak betaalt Bord&meer juist meer aan verzendkosten vandaar dat we gekozen hebben voor één bedrag waar we in middelen.

  • Hoelang duurt het voordat mijn pakket binnen is?

    Als u met iDEAL, MisterCash, VISA of Bancontact heeft betaald, streven wij ernaar uw pakket binnen 48 uur bij u afgeleverd te hebben. Echter zijn wij afhankelijk van PostNL, hier kan soms vertraging in zitten. Heeft u via een handmatige betaling betaald, dan wordt uw pakket verstuurd nadat de betaling is ontvangen. Dit duurt meestal twee werkdagen.

  • Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

    Als uw pakket niet door de brievenbus past, wordt het aangeboden als pakket. U ontvangt een melding van PostNL als deze onderweg is. Als uw pakket wel door de brievenbus past, wordt het aangeboden in een brievenbusdoos of -envelop. Is uw bestelling meer dan € 30,00 dan is dit brievenbuspakket ook te traceren met een track & trace code.

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

    Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.
    Kan ik zien wat de status van mijn bestelling is?
    Dit kunt u niet zien maar altijd bij ons opvragen door te mailen naar info@bordenmeer.nl

    U kunt er vanuit gaan dat het binnen 48 uur bij u bezorgd wordt, indien het voor 18:00 uur besteld is.

  • Leveren jullie ook in het buitenland?

    Ja, wij leveren in het buitenland. U kunt op dit moment kiezen voor Duitsland en België. Mocht u het naar een ander land willen versturen, mailt u ons dan even dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn.

  • Retourneren

  • Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect artikel ontvangen. Wat nu?

    Als u een artikel heeft ontvangen dat verkeerd, defect, beschadigd of niet compleet is, kunt u ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of kosteloos te vervangen. Voor een snelle en correcte afhandeling is het van belang dat u contact met ons opneemt. Wij zorgen ervoor dat we een passende oplossing vinden. Het kan zijn dat wij maar één exemplaar hebben van het product, dan kunnen wij u niet garanderen dat u exact hetzelfde artikel ontvangt.

  • Hoe retourneer ik een product?

    Bent u niet tevreden over uw bestelling of past het niet? Stuurt u dan een mail naar ons info@bordenmeer.nl. U kunt binnen 8 dagen het product retour zenden door op de verpakking retour afzender te schrijven met pen of stift. U hoeft dan geen verzendkosten te betalen. U kunt kiezen voor uw aankoopbedrag terug exclusief verzendkosten, een vervangend product of een waardebon.

  • Betalen

  • Kan ik ook op factuur bestellen?

    De eerste bestelling moet altijd van tevoren betaald worden. Daarna kunnen wij kijken in overleg of het mogelijk is om op factuur te betalen. De minimale afname voor zakelijke klanten is € 250,00

  • Waar kan ik een factuur opvragen van mijn bestelling?

    Bord&meer kiest ervoor om niet standaard een hard copy factuur bij uw bestelling te doen. Wij denken aan het milieu. Uiteraard kunnen wij u deze toesturen via de mail of eventueel per post.

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    U kunt betalen met iDEAL, Bancontant, Visa, MisterCash en handmatige overschrijving. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

  • Ik heb zojuist betaald maar ik kreeg een foutmelding?

    Stuurt u ons een mailtje als u twijfelt of uw bestelling goed is doorgekomen. Als het afgeschreven is van uw rekening, dan kunt u ervan uit gaan dat het ook bij ons goed is aangekomen. Is het niet direct afgeschreven dan is het niet over gekomen bij ons.